Populaire berichten

Tip #78: Zet je klant letterlijk en figuurlijk aan tafel.

Lees verder

Tip 88: Beter of anders?

Lees verder

Tip 92: Klantenservice begint waar klantbeleving faalt

Lees verder

Tip #61: Reminder

Lees verder

Tip #76: Slechts 1 op de 26 ontevreden klanten klaagt.

Lees verder

Tip 90: Als je alles voor iedereen probeert te zijn, ben je niets voor niemand.

Lees verder
28 oktober 2022

Tip 91: Bel klanten voordat ze jou bellen

Als klanten bellen om de status van een offerte, opdracht of klacht te controleren kan dat een signaal zijn dat […]

Lees verder
29 juli 2022

Tip 90: Als je alles voor iedereen probeert te zijn, ben je niets voor niemand.

Je kunt er niet voor iedereen zijn. Ben slim en heb het lef om te kiezen, zodat klanten ook voor […]

Lees verder
27 juni 2022

Tip 89: Vertrouwen komt te voet en gaat te paard

Onderzoek wijst uit dat je 1️⃣2️⃣ positieve ervaringen nodig hebt om 1️⃣ slechte ervaring goed te maken.  Relaties vallen of […]

Lees verder
31 mei 2022

Tip 88: Beter of anders?

Tip #88 Beter of anders? Een van de grootste valkuilen bij het positioneren van jouw product of dienst (en steeds […]

Lees verder
29 maart 2022

Tip 87: 5 onderschatte marketing acties

Kleine moeite, grote impact. Met minimale budgetten betere resultaten halen, wie wil dat nou niet? Er zijn best veel tactieken […]

Lees verder
16 maart 2022

Tip 86: Jouw klant is misschien wel de beste influencer die je kunt vinden.

Blije klanten zijn de beste marketeers die je je als bedrijf maar kunt wensen. Waar veel bedrijven grijpen naar bekende […]

Lees verder
4 januari 2022

Tip #85: Door de lat lager te leggen is nog nooit iemand hoger gaan springen

In veel projecten werken we volgens de OKR methodiek. Objectives & Key Results. OKR’s geven antwoord op de 2 belangrijkste […]

Lees verder
23 november 2021

Tip #84: Je wil ze niet, maar ze zijn er wel.

Je hebt ze ongetwijfeld liever niet, maar ze zijn vrijwel overal te vinden: ontevreden klanten. Ooit gerealiseerd dat deze klanten […]

Lees verder
12 oktober 2021

Tip #83: Maak jij regels voor 5% of 95%?

Als klant kun je op verschillende momenten een drempel ervaren om in contact te komen met een bedrijf, iets te […]

Lees verder
24 september 2021

Tip #82: Verleng de klantreis

Tip #82 Verleng de klantreis. Wie wil er nou niet af en toe verrast worden? Deze week hadden we een […]

Lees verder
Bestel het boek