Benieuwd naar alle tips uit het boek? De meer dan 100 tips over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap vind je ook op deze website.
Als klanten bellen om de status van een offerte, opdracht of klacht te controleren kan dat een signaal zijn dat […]
Lees verderJe kunt er niet voor iedereen zijn. Ben slim en heb het lef om te kiezen, zodat klanten ook voor […]
Lees verderOnderzoek wijst uit dat je 1️⃣2️⃣ positieve ervaringen nodig hebt om 1️⃣ slechte ervaring goed te maken. Relaties vallen of […]
Lees verderTip #88 Beter of anders? Een van de grootste valkuilen bij het positioneren van jouw product of dienst (en steeds […]
Lees verderKleine moeite, grote impact. Met minimale budgetten betere resultaten halen, wie wil dat nou niet? Er zijn best veel tactieken […]
Lees verderBlije klanten zijn de beste marketeers die je je als bedrijf maar kunt wensen. Waar veel bedrijven grijpen naar bekende […]
Lees verderIn veel projecten werken we volgens de OKR methodiek. Objectives & Key Results. OKR’s geven antwoord op de 2 belangrijkste […]
Lees verderJe hebt ze ongetwijfeld liever niet, maar ze zijn vrijwel overal te vinden: ontevreden klanten. Ooit gerealiseerd dat deze klanten […]
Lees verderAls klant kun je op verschillende momenten een drempel ervaren om in contact te komen met een bedrijf, iets te […]
Lees verderTip #82 Verleng de klantreis. Wie wil er nou niet af en toe verrast worden? Deze week hadden we een […]
Lees verder