Benieuwd naar alle tips uit het boek? De meer dan 100 tips over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap vind je ook op deze website.
Tip #20 Eindig met een glimlach 😃 “Hoe je een ervaring herinnert, is belangrijker dan hoe je het als geheel […]
Lees verderTip #19 Vraag, luister en deel Maak eens een afspraak met vijf verschillende klanten, voor maximaal 15 minuten. Vraag hen […]
Lees verderTip #18 Hoe vaak stuur jij een bedankje naar een klant? Een klein gebaar, in de vorm van een kaartje […]
Lees verderTip #17 Wanneer ben jij voor het laatst positief verrast door een bedrijf, product of dienst? En wat deed dat […]
Lees verderTip #16 Iedere week een nieuwe fan? Benieuwd hoe je dat voor elkaar kunt krijgen? Motiveer jezelf en je collega’s […]
Lees verderTip #15 Er zijn twee hele eenvoudige regels om continu te werken aan een hogere klanttevredenheid: 1: Doe altijd meer […]
Lees verderTip #14 Blije medewerkers zorgen aantoonbaar voor blijere klanten. Medewerkers worden op hun beurt weer blij van blije klanten. Zeker […]
Lees verderTip #13 Ga in gesprek met ontevreden klanten. Binnen veel bedrijven worden ongelukkige klanten ondergewaardeerd. Geef je ze geen aandacht, […]
Lees verderTip #12 De tip voor deze week staat, hoe kan het ook anders, in het teken van het Coronavirus. En […]
Lees verderTip #11 Hoe ziet jouw ideale klant eruit? Weet jij wat de belangrijkste reden is waarom klanten klant bij jou […]
Lees verder