Populaire berichten

Tip #11

Lees verder

Tip #30

Lees verder

Tip #85: Door de lat lager te leggen is nog nooit iemand hoger gaan springen

Lees verder

Tip #76: Slechts 1 op de 26 ontevreden klanten klaagt.

Lees verder

Tip #73: Ben anders dan een ander, niet beter dan een ander

Lees verder

Tip #71: 7 tips voor meer mond-tot-mondreclame

Lees verder
19 mei 2020

Tip #20

Tip #20 Eindig met een glimlach 😃 “Hoe je een ervaring herinnert, is belangrijker dan hoe je het als geheel […]

Lees verder
12 mei 2020

Tip #19

Tip #19 Vraag, luister en deel Maak eens een afspraak met vijf verschillende klanten, voor maximaal 15 minuten. Vraag hen […]

Lees verder
4 mei 2020

Tip #18

Tip #18 Hoe vaak stuur jij een bedankje naar een klant? Een klein gebaar, in de vorm van een kaartje […]

Lees verder
28 april 2020

Tip #17

Tip #17 Wanneer ben jij voor het laatst positief verrast door een bedrijf, product of dienst? En wat deed dat […]

Lees verder
21 april 2020

Tip #16

Tip #16 Iedere week een nieuwe fan? Benieuwd hoe je dat voor elkaar kunt krijgen? Motiveer jezelf en je collega’s […]

Lees verder
14 april 2020

Tip #15

Tip #15 Er zijn twee hele eenvoudige regels om continu te werken aan een hogere klanttevredenheid: 1: Doe altijd meer […]

Lees verder
7 april 2020

Tip #14

Tip #14 Blije medewerkers zorgen aantoonbaar voor blijere klanten. Medewerkers worden op hun beurt weer blij van blije klanten. Zeker […]

Lees verder
31 maart 2020

Tip #13

Tip #13 Ga in gesprek met ontevreden klanten. Binnen veel bedrijven worden ongelukkige klanten ondergewaardeerd. Geef je ze geen aandacht, […]

Lees verder
24 maart 2020

Tip #12

Tip #12 De tip voor deze week staat, hoe kan het ook anders, in het teken van het Coronavirus. En […]

Lees verder
10 maart 2020

Tip #11

Tip #11 Hoe ziet jouw ideale klant eruit? Weet jij wat de belangrijkste reden is waarom klanten klant bij jou […]

Lees verder
Bestel het boek