Populaire berichten

Tip #16

Lees verder

Tip 90: Als je alles voor iedereen probeert te zijn, ben je niets voor niemand.

Lees verder

Tip #44: Hoe een stapje extra zetten leidt tot een hogere klantverwachting

Lees verder

Tip 100: “We moeten ons vaker realiseren dat klanten onze marketingafdeling zijn”

Lees verder

Tip 110: Laat negatieve reviews vooral online staan

Lees verder

Tip #41: Geen ‘Undercover Boss’ maar ‘Undercover colleague’ bij Disney

Lees verder

Tip 107: Waardeer voorbeeldgedrag

Als je klantgerichtheid wil verankeren in je cultuur is voorbeeldgedrag misschien wel het belangrijkste. Je kunt nog zoveel plannen en […]

Lees verder

Tip 106: Wat als omzet en feedback even belangrijk waren?

In veel organisaties wordt omzet als een belangrijke KPI gezien, terwijl feedback vaak naar de achtergrond verdwijnt. Zonder feedback ben […]

Lees verder

Tip 105: Maak van klanten levenslange ambassadeurs

Wil je dat klanten blijven? Maak van klanten levenslange ambassadeurs In een wereld waar de klant koning is, blijft de […]

Lees verder

Tip 104: Wil je dat medewerkers blijven?

Blijf boeien & binden In de arbeidsmarkt is het behouden van talentvolle medewerkers net zo cruciaal als het aantrekken ervan. […]

Lees verder

Tip 103: ”Geef mensen een reden om over je te praten”

  Meubelwinkels geven vaak een fles wijn bij bezorging of aflevering van een nieuw interieur. Dat deed ook een lokale […]

Lees verder

Tip 102: ”Benader je klanten als gasten”

In de horeca wordt de term ‘klant’ vaak gezien als scheldwoord en minder persoonlijk dan ‘gast’. Deze mentaliteit kan in […]

Lees verder
Bestel het boek