Benieuwd naar alle tips uit het boek? De meer dan 100 tips over strategie, merken, marketing, data, customer experience, mond-tot-mondreclame en ambassadeurschap vind je ook op deze website.
Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]
Lees verderDe meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]
Lees verderEen sterk merk bouwen draait niet alleen om mooie teksten en aantrekkelijke beelden. Het draait om het waarmaken van beloftes. […]
Lees verderEen van de meest legendarische verhalen over klantenservice komt van Nordstrom, tegenwoordig een van de bekendste warenhuizen in Amerika. Het […]
Lees verderWist je dat merken die zich onderscheiden met een bijzondere of onderscheidende ervaring drie keer vaker mond-tot-mondreclame genereren? 😲🗣️ De […]
Lees verderHet grootste verschil tussen goed en geweldig is vaak niet zo groot als het lijkt. Kleine details maken een groot […]
Lees verder