Populaire berichten

Tip #25

Lees verder

Tip #85: Door de lat lager te leggen is nog nooit iemand hoger gaan springen

Lees verder

Tip 108: De slimste concurrentieanalyse die vrijwel niemand kent

Lees verder

Tip #44: Hoe een stapje extra zetten leidt tot een hogere klantverwachting

Lees verder

Tip #65: Het meest korte en effectieve klantonderzoek

Lees verder

Tip #22

Lees verder

Tip 101: ”Feedback zou net zo belangrijk als omzet moeten zijn”

Iedereen weet dat feedback belangrijk is, of die nu van klanten of medewerkers komt. Toch gebeurt er in praktijk vaak […]

Lees verder

Tip 100: “We moeten ons vaker realiseren dat klanten onze marketingafdeling zijn”

De meest effectieve marketing van vandaag de dag komt niet van bedrijven, maar van consumenten en hun on- en offline […]

Lees verder

Tip 99: Versterk je merk van binnenuit!

Een sterk merk bouwen draait niet alleen om mooie teksten en aantrekkelijke beelden. Het draait om het waarmaken van beloftes. […]

Lees verder

Tip 98: Klachten? Eerst oplossen, dan onderzoeken.

Een van de meest legendarische verhalen over klantenservice komt van Nordstrom, tegenwoordig een van de bekendste warenhuizen in Amerika. Het […]

Lees verder

Tip 97: Maak het verschil met unieke ervaringen!

Wist je dat merken die zich onderscheiden met een bijzondere of onderscheidende ervaring drie keer vaker mond-tot-mondreclame genereren? 😲🗣️ De […]

Lees verder

Tip 96: Het grootste verschil tussen goed en geweldig

Het grootste verschil tussen goed en geweldig is vaak niet zo groot als het lijkt. Kleine details maken een groot […]

Lees verder
Bestel het boek